مزایای سرمایه ‌گذاری در پیش فروش آپارتمان‌های اطراف تهران
1 min read

مزایای سرمایه ‌گذاری در پیش فروش آپارتمان‌های اطراف تهران

سرمایه گذاران به دلیل اقتصاد پر جنب و جوش

باید برای خاموش شدن آبگرمکن یا تعمیرات جزئی برنامه ریزی کنید. برای انجام این کار، وام مسکن ماهانه، مالیات، آب، بیمه خانه خود را جمع کنید و پس انداز اضافی را برای پوشش تعمیرات احتمالی اضافه کنید.املاک خوب بخرید و از یک متخصص کمک بگیرید.هنگام خرید اجاره برای خرید، یک مشاور املاک محلی می تواند در مورد میانگین اجاره بها مشاور املاک همچنین باید بتواند و تقاضای کلی مسکن در منطقه به شما کمک کند. اگر تقاضای محلی برای مسکن وجود داشته باشد، اجاره ها نیز احتمالاً تقاضا خواهند شد.

سرمایه گذاران به دلیل اقتصاد پر جنب و جوش

به شما بگوید چه مناطقی از شهر تقاضای بیشتری برای اجاره نسبت به سایرین دارند.مشاورین مسکن منصور کیارش یک خانه یک خانواده در منطقه ای با منطقه مدرسه خوب بخرید. اگر سیستم مدرسه بالاتر از حد متوسط ​​باشد، احتمالاً خانواده‌های زیادی به دنبال ملک خواهند بود. همچنین، خانواده‌ای که بچه‌هایی در مدارس محلی دارند، کمتر احتمال دارد قرارداد اجاره را بشکنند و باید جریان ثابتی از درآمد اجاره را برای شما فراهم کنند.به عنوان یک قاعده کلی، برای ایجاد در سال از ارزش کل دارایی خود در سال، شلیک کنید. بازدهی شما ممکن است.

ارزش کل دارایی

در ابتدا بسته به پرداخت ماهانه وام مسکن شما کمتر باشد. سرمایه گذاری پس از مشورت با یک متخصص املاک، باید برآوردی از پرداخت اجاره و ارزش کل ملک داشته باشید. همراه با شرایط ماهانه از پیش تأیید بانک خود، باید ایده خوبی از نرخ بازدهی خود و درآمد ماهانه ای که می توانید از ملک انتظار داشته باشید داشته باشید.اگر خرید املاک اجاره ای برای شما مناسب نیست:شاید املاک و مستغلات در منطقه شما گران باشد یا ایده مدیریت املاک در دوران بازنشستگی خود را دوست نداشته باشید. به جای خرید مستقیم ملک، می توانید.

ارزش کل دارایی

در صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا را انتخاب کنید یک شرکت سرمایه گذاری است که در املاک تجاری سرمایه گذاری می کند که به موجب آن تراست پرداخت های اجاره املاک را دریافت می کند.مشابه یک برای سهام و اوراق قرضه است که احتمالاً دارایی های زیادی در صندوق است.با این حال، مزایا و معایبی برای داشتن در مقابل زیرا شما در یک یا صندوق قابل معامله در بورس با دارایی های زیادی در صندوق سرمایه گذاری می کنید. به جای داشتن ملکی که تمام مسئولیت آن بر عهده شماست، می توانید.

جوانب مثبت و منفی

یک سرمایه گذاری کنید و به متخصصان اجازه دهید پول را برای شما سرمایه گذاری کنند.به شما کمک می کند سبد سهام و اوراق قرضه خود را متنوع کنید. در حالی که بازار سهام می تواند بالا و پایین شود،این امکان را ارائه می دهد که در آن درآمد اجاره با وجود مالکیت دارایی یا سرمایه گذاری در بازارهای مالی وجود دارد.جوانب مثبت و منفی یک سرمایه گذاری غیرفعال است  اصلاحات بازار ادامه خواهد داشت. در نتیجه،نرخ بازدهی همچنین، از آنجایی که اکثر ثابتی را حتی زمانی که بازارهای مالی ندارند، ارائه دهند.

جوانب مثبت و منفی

املاک اجاره ای به صورت محلی خریداری می شوند، سرمایه گذاران می توانند بیش از حد در یک بازار محلی قرار بگیرند. ما فقط باید به بحران مالی نگاه کنیم که در آن شاهد کاهش شدید ارزش خانه ها در و سایر مناطق آسیب دیده بودیم.دارایی های سرمایه گذاری شما را متنوع می کند زیرا املاک در سراسر کشور واقع شده اند.حداقل سرمایه گذاری کم  معمولاً باعث می شود با شروع به کار کنید. همچنین، درست مانند بسیاری از، می توانید سرمایه گذاری خود را در یک راحت تر از فروش یک ملک سرمایه گذاری بفروشید.

خط آخر

پرداخت سود سهام  با که به نرخ بازده کلی اضافه می کند، رایج است طبق قانون موظف است از درآمد مشمول مالیات را به سرمایه گذاران بازگرداند.به اندازه مالکیت مستقیم دارایی نرخ بازدهی بالایی ارائه نمی دهد  و در صورت سقوط یا مسکن در معرض خطر بازار قرار دارد. برای یک ملک اجاره ای، ممکن است در سال درآمد داشته باشید در حالی که نرخ معمولی بازده در ممکن است  در سال باشد.از داشتن یک ملک کاملاً دارای مزیت مالیاتی نیست  و شما باید مالیات بر عایدی سرمایه خود را دقیقاً مانند اوراق قرضه بپردازید.

داشتن املاک اجاره ای به عنوان منبع درآمد در دوران بازنشستگی می تواند جریانی ثابت از درآمد را به شما ارائه دهد و با کاهش قرار گرفتن در معرض سهام و اوراق قرضه، پرتفوی شما را متنوع کند. البته هر سرمایه گذاری مزایا و معایبی دارد. خرید سهام و اوراق قرضه آسان تر از املاک اجاره ای است و به طور متوسط ​​نرخ بازدهی بالاتری را ارائه می دهند. با این حال، اگر ملک اجاره ای در منطقه ای با منطقه مدرسه خوب و تقاضای زیاد برای با بازده بالاتر، درجه بالاتری از ریسک یا نوسانات ناشی از بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *