چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌ فروش آپارتمان در مناطق اطراف تهران
1 min read

چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌ فروش آپارتمان در مناطق اطراف تهران

بررسی مسائل اجتماعی منطقه

فرهنگ غنی، مکان‌های تاریخی و نشانه‌های طبیعی  به‌ ویژه دریاچه نمک معروف و کوه‌های اطراف شهر هم گردشگران و هم ساکنان جدید را به این منطقه می‌کشاند. قیمت خانه نسبتاً بالا است، اما سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، از جمله رشد شغلی رو به بالا در، نرخ پایین بیکاری و مالیات های پایین و محلی برای یادگیری بیشتر آماده اید .به عنوان یک راه جایگزین برای کسب درآمد با املاک و مستغلات، پلتفرم های سرمایه گذاری جمعی املاک را در نظر بگیرید که مالکیت کسری را می دهند.

بررسی مسائل اجتماعی منطقه

سهام کسری از املاک اجاره ای را در ، خریداری کنید .فروش آپارتمان در حومه تهران شما می توانید سهام کسری در یک ملک را به تا خریداری کنید و همچنان از حقوق و امتیازات کامل مالکیت، از جمله کسر مالیات صاحبخانه برخوردار شوید . تعدادی از این پلتفرم‌ها علاوه بر اجاره بلند مدت، اجاره تعطیلات کوتاه مدت را نیز ارائه می‌کنند. لیست املاک و مستغلات گزارش روندهای را بررسی کنید در واقع، حتی یک بازار ثانویه برای خرید و فروش سهام در هر زمان ارائه می دهند. خرید کل املاک اجاره ای توسط خودتان، نقدینگی کامل دارند.

بررسی شرایط اقتصادی کلان

درآمد اجاره را جمع آوری می کنید و هنگام فروش ملک یا زمانی که تصمیم به فروش سهام خود دارید، یک چک حقوق سنگین دریافت می کنید. بسیاری از سرمایه گذاران منفعل آن را یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد با املاک و مستغلات و مطمئناً یکی از ساده ترین راه ها می دانند.چگونه در کسب درآمد کنیم: سرمایه گذاری غیر مستقیم برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیازی به خرید مستقیم ملک ندارید.علاوه بر خرید ملک، از طریق اکثر استراتژی های زیر به طور غیرمستقیم سرمایه گذاری می کنم.

بررسی شرایط اقتصادی کلان

در یک املاک و مستغلات ، شما معمولاً در یک معامله ساختمان تجاری بزرگ شریک بی ‌صدا می‌شوید.اینجوری کار میکنه یک سرمایه گذار متخصص املاک معامله خوبی در یک ملک تجاری مانند یک ساختمان آپارتمانی پیدا می کند. آنها پول کافی برای خرید ملک را ندارند، بنابراین از شرکا پول جمع می کنند. شرکا معمولاً به اجازه نظارت بر معامله و مدیریت اموال را می دهند، بنابراین سندیکا بیشتر تصمیمات را می گیرد حتی اگر سهامدار اقلیت باشند.در ازای کار خود، آنها نوعی پاداش را دریافت می‌کنند که در قرارداد ساختار یافته است.

تعهد به انجام تعهدات قراردادی

املاک و مستغلات یک راه نسبتا مقرون به صرفه برای سرمایه گذاری در معاملات املاک تجاری بزرگ ارائه می دهد. حداقل سرمایه ‌گذاری معمولاً حدود است که برابر با پیش ‌پرداخت ملک اجاره‌ای است. اما نکته مثبت، بازدهی بالقوه بالا است، اغلب بدون هیچ نیروی کار از طرف شما ما در کنار اعضای باشگاه سرمایه گذاری مشترک خود در سرمایه گذاری می کنیم. در هر معامله، ما یک معامله سرمایه ‌گذاری گروهی غیرفعال در املاک و مستغلات را پیشنهاد می‌کنیم، و هر عضوی که می‌خواهد در آن سرمایه‌گذاری کند.

تعهد به انجام تعهدات قراردادی

این کار را با حداقل انجام دهد  یک دهم حداقل معمول سپس می نشینیم، استراحت می کنیم و از درآمد سه ماهه یا ماهانه حاصل از توزیع ها و مزایای مالیاتی مانند استهلاک لذت می بریم . ما درآمد غیرفعال را جمع‌آوری می‌کنیم، حتی اگر در اظهارنامه مالیاتی خود زیان نشان دهیم. زمانی که سندیکا بازسازی ملک و تثبیت اجاره بها را به پایان می رساند، آنها در بورس های عمومی معامله می کنند، بنابراین شما می توانید آنها را فوراً بخرید آن را که یا دارای سبد املاک و مستغلات است یا پولی را که در مقابل املاک و مستغلات تضمین می دهد.

خط آخر

آنها برخلاف بسیاری از انواع سرمایه گذاری در املاک، سرمایه گذاری نقد شوند . برای سود هنگفتی می فروشند.شروع به درک اینکه چرا فکر می کنم این بهترین راه برای کسب درآمد با املاک و مستغلات است سرمایه گذاری املاک و مستغلات شرکتی است همچنین آنها را بی ثبات می کند و قیمت سهام برای هر گونه تنوع معنی دار ارتباط بسیار نزدیکی با بازارهای سهام دارد.با این حال، بزرگترین قوت و ضعف عمومی از نحوه تنظیم آنها ناشی می شود. آنها را ملزم می کند که حداقل  از کل سود را در هر سال به سود سهام پرداخت کنند.

اما همچنین این وجوه را با چشم انداز کمی برای رشد باقی می گذارد، زیرا سرمایه گذاری مجدد سود در دارایی های جدید را برای دشوار می کند.دقیقاً به همین دلیل است که من خصوصی را نسبت به عمومی انتخاب می کنم.ما چندین وام دهنده خرید و چندین وام بلند مدت صاحبخانه را در ، این امر بازده سود سهام بالایی را ایجاد می کند، که یا دارای املاک هستند نرخ بهره،هزینه های بسته شدن، الزامات درآمد و موارد دیگر مقایسه می کنیم.برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات، وجوه جمع‌آوری شده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *