پیشنهادات مشاورین املاک منصور کیارش برای سرمایه ‌گذاری موفق
1 min read

پیشنهادات مشاورین املاک منصور کیارش برای سرمایه ‌گذاری موفق

تغییرات قانونی در زمینه ملک مورد نظر

که به شما امکان می‌دهد ملکی را بفروشید و ملک مشابه دیگری را بدون نیاز به پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه بخرید. چیزی که من در مورد صرافی  دوست دارم این است که اگر می‌خواهید به دارایی‌های بزرگ ‌تر ارتقا دهید، می‌توانید خود را افزایش دهید.به عنوان مثال اگر می خواهید یک آپارتمان را بفروشید تا بتوانید یک آپارتمان بخرید، مجبور نیستید بابت فروش آن مالیات بپردازید. صرافی  به شما امکان می دهد این مالیات ها را به ملک بزرگتر موکول کنید. مالیات بر درآمد معمولاً سخت است. در املاک و مستغلات، مالیات بر می شود.

تغییرات قانونی در زمینه ملک مورد نظر

استهلاک زمانی است که یک ملک اجاره ای خریداری می کنید،فروش آپارتمان مسکونی در حومه تهران درآمد معمولاً با استهلاک جبران معمولاً دارای مقداری فرسودگی، هوازدگی و غیره است. می توانید این استهلاک را روی مالیات خود بنویسید. چند چیز وجود دارد که نمی توانید آنها را مستهلک کنید مانند محل سکونت شخصی، زمین خام یا ملک کاملا مستهلک شده با این حال می توانید به عنوان یک سرمایه گذار املاک و مستغلات استهلاک کنید. قانون اولیه این است که ملک باید برای سرمایه گذاری یا تجارت باشد. در اینجا قوانین دیگر وجود دارد.

ریسک‌های ممکن در معاملات ملکی

شما باید یک سال مالک ملک باشید ملک دارای فرسودگی است شما در واقع مالک ملک هستید. من از بدهی بیشتر از هرکسی که ملاقات کنی متنفرم اما، در املاک و مستغلات، اهرم یک ثروت ساز بزرگ است.اینگونه درباره اش فکر کن کسی می تواند یک ملک را با خریداری کند. سپس به مستاجر خود اجازه دهید تا دیگر را در طول زمان از طریق اجاره خود بپردازد. بانک ها به ما سرمایه گذاران املاک وام بدهند زیرا وام توسط یک دارایی مشهود مال پشتیبانی می شود. شما نمی توانید این کار را با سهام به همان روش انجام دهید.

ریسک‌های ممکن در معاملات ملکی

سرمایه گذاران به این دلیل سود می برند که شما با کاهش به دارایی می شوید. این یک ابزار قدرتمند برای استفاده در ساختن ثروت است. حالا یک هشدار منصفانه شما هرگز نمی خواهید از خود بیش از حد استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید، به نابودی مالی خواهید رسید. مرد بدون بدهی، نمونه ای عالی از این موضوع است. او در دهه خود با املاک و قرار گرفت. وقتی این کار را کرد، بانک وام های او را فراخواند. پول نداشت و ورشکست شد. همیشه با احتیاط بدهی را بپذیرید. قبل از پرداختن به وام، نکات و نکات وام خود را درک کنید.

قوانین و مقررات محلی

املاک و مستغلات و بیش از حد تحت تاثیر به دلیل این عوامل میلیونرهای بیشتری از املاک و ساخته می شوند. این به شما امکان می دهد اکنون و بعداً ثروت بسازید. جریان نقدی: ثروتی که اکنون از دارایی های خود دریافت می کنید. قدردانی: ثروت در طول زمان ایجاد می شود پرداخت وام پایین و اهرم: ثروتی که در طول زمان و زمانی که شما وام مسکن شما را پرداخت می کنند، ایجاد می شود. مزایای مالیاتی: مزایای فوری که به شما امکان می دهد پول بیشتری نسبت به یک تجارت سنتی نگه دارید.

قوانین و مقررات محلی

در املاک و مستغلات برای جریان نقدی، تنوع پرتفوی و محافظت در برابر تورم سرمایه گذاری کنید. کارشناسان ما به سؤالات سرمایه ‌گذاری خوانندگان پاسخ می‌دهند و نظرات بی‌طرفانه محصول را می‌نویسند در اینجا نحوه ارزیابی محصولات سرمایه‌ گذاری آمده است. تبلیغات غیرمشتری پولی : در برخی موارد، ما از شرکای خود کمیسیون دریافت می کنیم به افراد درآمد فوری و قدردانی بلندمدت ارائه دهد. تامین مالی جمعی روش‌های غیرمستقیم برای سرمایه ‌گذاری در املاک و مستغلات بدون نیاز به مدیریت عملی هستند.

خط آخر

سرمایه گذاری مستقیم بیشتر در املاک و مستغلات شامل خرید خانه خود، ملک اجاره ای، یا ملکی برای تعمیر و بازگرداندن است. نظرات ما همیشه متعلق به خودمان است.سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند از بزرگترین داستان های تجارت امروز، روزانه تحویل داده می شود با کلیک کردن روی ثبت نام، موافقت می‌کنید که ایمیل‌های بازاریابی از و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و خط رازداری ما را بپذیرید .املاک و مستغلات اغلب ثابت می شود که یک سرمایه گذاری پرسود است.

زمانی که ملک ارزشمند را با سود به فروش می رسانید، هم درآمد را ارائه می دهد  به شکل اجاره و قدردانی. همچنین راه خوبی برای تنوع بخشیدن به پرتفوی شما است ، به عنوان دارایی که تحت تأثیرات متفاوتی نسبت به سهام و اوراق قرضه قرار دارد.و برای افراد روزمره، ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید در دسترس باشد. اگرچه نیاز به زمان قابل توجهی، صبر و البته پول نقد دارد، تقریباً هر کسی می تواند در املاک سرمایه گذاری کند. تامین مالی جمعی املاک و مستغلات استراتژی است که به شرکت ها اجازه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *